Nog 6 nachten... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Puck Jonker - WaarBenJij.nu Nog 6 nachten... - Reisverslag uit Almere Stad, Nederland van Puck Jonker - WaarBenJij.nu

Nog 6 nachten...

Blijf op de hoogte en volg Puck

28 April 2013 | Nederland, Almere Stad

Nog zes nachtjes en dan vertrek ik naar India. De afgelopen weken veel bezig geweest met foto's, video's en reisverslagen lezen maar ook spullen verzamelen die je nodig hebt op een dergelijke reis. Van de week dan eindelijk mijn backpack inpakken en zeer kritisch kijken naar wat ik mee neem. Ik kom op bloedhete plekken maar ook overnachtingen op plekken waar je (schijnt) met al je kleding aan wilt slapen van de kou. Dat wordt dus niet kiezen tussen bikini en thermokleding maar allebei mee! Je begrijpt hoe moeilijk het gaat zijn om mijn tas niet vol te proppen.

Ik ben een maand weg en blijf in elk land ongeveer een week. Ik ga van India, naar Nepal, naar Tibet om te eindigen in China. Taj Mahal, boottocht over de Ganges, curry's, nachttrein, zonsopgang in de Himalaya, Mount Everest, jungletocht op de rug van een olifant, boeddhisten, Tibetaans plateau, 5200 meter, terracotta leger, Chinese muur, Peking eend, verboden stad... Kortom een maand vol met indrukken die ik mede door het bijhouden van een reisverslag ga proberen te onthouden. Ik kan niet wachten al heb ik de afgelopen week ook momenten gehad waarop ik het allemaal iets te spannend begon te vinden.

Ik hoop dat ik jullie regelmatig op de hoogte kan houden en zie uit naar jullie reacties. Ik weet van mijn vorige reis dat dit wel de motivatie erin hield om te blijven schrijven dus schroom niet om te laten weten hoe jaloers je bent :p.

Tot het volgende verslag!

  • 28 April 2013 - 21:33

    Marie Jonker:

    My dearest Puck, ik ben niet jaloers, ik vind het top dat je deze reis onderneemt en ga alles volgen.

  • 28 April 2013 - 23:28

    Anneke:

    Hoi Puck,
    Wat enorm spannend. Ga ervan genieten! Denk niet dat ik daar ooit zal komen, dus zal graag jouw verslag volgen!
    Hartelijke groet,
    Anneke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Almere Stad

Puck

Actief sinds 28 April 2013
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 15564

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuidelijk Afrika

04 Mei 2013 - 02 Juni 2013

India, Nepal, Tibet en China

Landen bezocht: