korte update - Reisverslag uit Zhaxilhünbo, China van Puck Jonker - WaarBenJij.nu korte update - Reisverslag uit Zhaxilhünbo, China van Puck Jonker - WaarBenJij.nu

korte update

Blijf op de hoogte en volg Puck

20 Mei 2013 | China, Zhaxilhünbo

Wat een reis en wat weinig tijd en/of zin om een reisverslag te maken! Momenteel zit ik in Shigatse, Tibet en voor het eerst sinds dagen weer internet. Onderweg niet gelukt om verslag bij te houden dus dat komt hopelijk de komende dagen...

Alles gaat goed. Ik val nu onder China regime dus geen Facebook mogelijk. Ik ben uiteindelijk maar 1 dag ziek geweest en de plaatselijke pillen werken beter dan de Nederlandse.

Ik ga me goed herinneren wat ik na mijn jungleverhalen heb meegemaakt en typ binnenkort een verslag.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Zhaxilhünbo

Puck

Actief sinds 28 April 2013
Verslag gelezen: 244
Totaal aantal bezoekers 15533

Voorgaande reizen:

03 Oktober 2014 - 31 Oktober 2014

Rondreis Zuidelijk Afrika

04 Mei 2013 - 02 Juni 2013

India, Nepal, Tibet en China

Landen bezocht: